VÁRPALOTAI HÍRHATÁR - Várpalota elkerülő út 2.6.2

VÁRPALOTAI HÍRHATÁR
   
 2024.04.14.
 Vasárnap
Ma Tibor napja van.
Holnap Tas, Anasztázia napja lesz.
   EUR árfolyam
   ;/Rate Ft
   CHF árfolyam
   ;/Rate Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2015. 11. 30. 17:06     


Várpalota elkerülő út 2.6.2
A kérdéstől számítva 3 hétre volt szükség ahhoz, hogy egyforma táblák kerüljenek ki mindkét oldalról a Várpalota és Pétfürdő közötti útra, ahol a 8-as főút elkerülő szakasza épül. Elkönyvelhetjük részeredménynek?

Olvasói megkeresésekre még november elején vetette fel lapunk, hogy a 8-as főút elkerülő szakaszának építése során a Várpalota-Pétfürdő közötti Cseri úton az újonnan épült útszakaszon a Várpalotáról Pétfürdőre vezető oldalon 30-as, míg a Pétfürdőről Várpalota irányába vezető oldalon 60-as sebességkorlátozó tábla volt.




Az eltérés okára Loppert Dániel, a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kommunikációs igazgatója még november elején azt a választ adta, hogy a táblákkal kapcsolatos kérdésben a Magyar Közút Nonprofit Zrt. illetékes: „a közút kompetenciája az aktuális sebességkorlátozó táblák kihelyezése, ők tudhatják, hogy milyen esetleges akadály indokolhatja az eltérő mértékű korlátozást.”


Megkerestük hát a Magyar Közút Nonprofit Zrt. illetékesét. Ő telefonon jelezte, hogy nem hozzájuk tartozik a kérdés, kérdésünkkel  az illetékes polgármestert keressük meg.

 

Horváth Éva Pétfürdő polgármestere arról tájékoztatott, hogy az önkormányzat csak tájékoztatást kap a táblák kihelyezéséről, tudomásul veszi, de nem dönt. Az engedélyt és a táblákat a Közlekedési Felügyelet engedélyezi és helyezi ki. Újabb levél, immár a Közlekedési Felügyelethez.

 

Végül Holonics Renáta, a Veszprém Megyei Kormányhivatal Útügyi Osztály vezetője az alábbi választ adta:

„A Kivitelező engedélynek megfelelően a holnapi napon (2015. 11. 26) kiteszi a hiányzó sebességkorlátozó táblát.”

 

Azóta arra járva tapasztalhatjuk, hogy a táblák valóban kikerültek. Mindkét oldalról előbb 60-as majd 30-as, aztán ismét 60-as sebességkorlátozás van érvényben.

 

3 hét, és 3 vélt illetékes szervezet után sikerült megtalálni a megoldást. Jó, hogy a hivatalok ennyire "pontosan" tudják az ügymenetet.

 

Az útépítéssel, különösen a második ütemmel kapcsolatban felmerül még egy nagyon fontos kérdés. A pénz.  Ezzel egy következő írásban foglalkozunk.

 

 

Mezriczky Beáta


További hírek

  Magyar Péter, a hiányzó hős
2024. 04. 13. 08:33 hirhatar.hu
  Bodrogi Gyula 90 éves lett
2024. 04. 13. 08:33 hirhatar.hu
  A világ legnagyobb IT vállalata tarol a használt laptopok piacán is
2024. 04. 12. 14:15 hirhatar.hu
  Voltak turistaházaink a Budai-hegyekben is
2024. 04. 09. 19:50 hirhatar.hu
  Romos, penészes cserelakást ajánlott a MÁV a mini-Dubaj helyett
2024. 04. 04. 17:38 hirhatar.hu
  Karsai Dániel befejezi ügyvédi tevékenységét és kilép a Budapesti Ügyvédi Kamarából
2024. 04. 04. 17:38 hirhatar.hu
  A Kúrián is győzött, mégsem jut hozzá a kétmilliárdhoz
2024. 04. 04. 17:38 hirhatar.hu
  Közös EP- és fővárosi listát állít az MSZP, DK és Párbeszéd
2024. 03. 28. 21:01 hirhatar.hu
  Magyar Péter a Varga Judit-interjúról
2024. 03. 28. 21:01 hirhatar.hu
  Kútmélyre zuhant a „Petőfi-film” nézettsége
2024. 03. 28. 21:01 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport